poniedziałek, 25 sierpnia 2014

#RPGaDay Day 21-25

21. Ulubione RPG na licencji- Nie grałem jeszcze w żadne. Ale gdybym miał wskazać takie, w które bym zagrał to zdecydowanie coś na licencji Marvela.

22. Najlepszy używany zakup- Upolowałem sobie na kilku aukcjach podręczniki do DnD 3.5 za grosze, do szczęścia brakuje mi tylko Monster Manuala. Można go kupić, ale ja poluje na okazje, bo np. podręcznik gracza za 2 PLNy złowiłem.

23. Najlepiej wyglądające RPG- Zdecydowanie podręczniki Paizo do Pathfindera.

24. Najbardziej skomplikowane RPG jakie posiadam- Po przeczytaniu Bestii i Barbarzyńców sięgnąłem po cyfrowy podręcznik podstawowy do Savage Worlds, zakupiony przeze mnie za grosze na jakiejś sieciowej wyprzedaży. Kiedyś przekartkowałem go pobieżnie i wydawał mi się strasznie zagmatwany, czas zweryfikować tą opinię.


25. Ulubione RPG, w które nikt inny nie chciał grać- Paranoja! Nie wiem, dlaczego ktoś mógłby nie chcieć zostać obywatelem. Dorwałem kiedyś u kolegi podręcznik i zakochałem się. Ale inni woleli tłuc zielonoskórych, więc byłem w mniejszości. Banda zdrajców i mutantów.



3 komentarze:

  1. Przy drugim czytaniu wszystko staje się proste i klarowne w SW, Eclipse Phase'a sobie ściągnij i porównaj :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam po raz drugi SW i zaczyna mi się rozjaśniać w głowie. Ale pierwsze wrażenie było OMG.

    OdpowiedzUsuń